Men Flisan var inte på g..

Jag måste vara en av de sämsta att få tid att gå och klippa mig. Idag var inget undantag! Flisan fick följa med under tiden Vincent och M körde lite på sovatur i stan.
Flisan njöt och satte sig väl tillrätta i stolen bredvid mammsen.  Hon log och var så underbart stolt över att få vara med när plötsligt färgen i hennes ansikte försvann. Flisan stod dubbelvikt på golvet, kritvit i ansiktet och ulkade.. Världen stannade, jag flög in på toaletten med henne och där stod hon och ulkade. Hon hämtade sig men tio minuter senare upprepade sig samma scen. Pappsen fick komma och hämta henne.. 
 
innan ulkkatastrofen..
 
 
Väl ute i bilen satt Flisan färgglad i ansiktet och mumsade banen som om ingenting hade hänt... Vi fiskade men hon verkade minst sagt helt ok! Så dagens utflykt för att studera konst kunde bli av.
 
mamma vad är det där..?!
 
 
skumt..
 
 
båda fick snart syn på lekplatsen utanför istället och konstbesöket blev kort!
 
 
Vincent åsså klättra!!
 
 
Sol... så underbart! Fast med en liten orosklump i magen..
 
 
köttbullsmackor!
 
 
och några timmars strosande i stan
 
 
fikapaus i vagnen.. annars vill V bara gå själv!
 
 
jag med min padda!
 
 
0 kommentarer