Sitter och äter tidig lunch

Vincent sitter med och tittar lite på Alfons och kliar sig i ögonen. Trött.. redan.. Det måste innebära att vi lyckats med veckans största mission; att ändra dygnsrytmen för våra små. Hurrey!!
Allt går fortfarande bra för båda barnen att bo här. det enda som kanske kan märkas lite är att de inte sover lika gott på natten. Minst en gång varje natt vaknar de och är ledsna. Låter värre än vad det är och vi var ganska beredda. Något bakslag måste ju komma efter allt flyttande?!
Idag var planeringen att ta hand om Maria som inte fått sin bebis ännu. Elin hade längtat efter att komma hit.. ni vet "min" Elin.. Jag hade längtat efter henne också. Och så precis när jag stod och förberedde lite inför lunchen redan igårkväll och checkade lagren så piper det till i telefonen. Tre små Svensson/Andersson hade blivit fyra och hamnat på familje-BB. Allt hade gått bra men någon lunch kunde det inte bli. Idag plingar mobilen till igen på morgonen. Jag och min kollega Josefin hade gjort upp sena planer för kvällen om Emporia. OM inte hennes sambo plötsligt skulle kunna slita sig från jobbet och följa med henne på bio. Tja och guess what? Han kunde så inget Emporia ikväll. Så här sitter jag och myser med min lillprins. Alldeles ensamma och har det himlans mys. Vi har lekt med tågbana och fiffat lite här hemma hela morgonen. Gjorde inte ont någonstans på oss någon av oss.. Nixpix.. Vi behövde lite gos jag och lillprinsen bara för oss själva.
Och åter igen.. ibland tror man att det finns en mening med allt ;)
 
Mamma hääälp
 
 
"Tuut tuut" säger tåget
 
 
Titta!!
 
 
"Tufftuff"
 
 
 
"Wiii" tågen flyyger!
 
 
sötmums..
 
 
0 kommentarer