Men VILKEN dag!!

Vårt hus kom till alldeles sådär mitt framför våra ögon. Jag hade trott att jag skulle gråta, bli rörd som jag brukar bli. Men jag kunde inte. Det var för mycket känslor och alldeles för stort att ta in känslan på en gång.. Att det är VÅRT hus!
Så jag måste helt enkelt köra dit imorgon igen och kika.. Helst hade jag nog behövt få vara alldeles ensam. Gå runt och känna in. sniffa lite, känna försiktigt på träet, på dörren.. knacka på rutorna.. Känna att det är på riktigt!
Ska bli fantastiskt att se imorgon!
Knasigt var även att Flisan idag fick vattenkoppor mitt i allt. Mormor och morfar var kraftigt försenade från Kristianstad och när de kom stod jag med BVC i luren för att få recept på Tavergyl i god tid. Vill INTE stå utan om det blir överjekligt med prickarna. Så när jag lagt på luren flög jag bokstavligt iväg till jobbet. Och nu ikväll när jag kom hem. Ja då möttes jag av en prickigare Flisa men två helt övertosslyckliga ungar. De måste ha haft en fabulös dag utan sin mamma helt enkelt. Jag hade en fabulöst trevlig dag på mitt jobb.. Härligt att känna att man verkligen gör skillnad i några människors liv. Hittat tillbaka till känslan nu varför jag gör det jag gör. Härligt och fantastiskt motiverande..
Jamen bilder.. ja bilder måste ni ju få. Vilka ska jag välja..
Får blir några stycken helt enkelt och bättre kommer imorgon. Det lovar jag!
Nu ska jag leta bilder och äta lite kvällsfika i min ensamhet. Resten av familjen sover som vanligt..

Ibland kan man bara inte sålla.. ni får MÅNGA bilder..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer