Imorgon läggs grunden..

Till vårt hus.. magen pirrar.. SÅ spännande det ska bli! Även om vi var ute på tomten så sent som i lördags så är det ju galet svårt att föreställa sig hur det kommer att se ut och var huset egentligen skall ligga. Husch.. kommer bli tufft att sova inatt..
Bilder utlovas imorgon!
Planen är att M åker dit kl 10 och stannar när de mäter ut var huset skall ligga. Jag och barnen åker ut efter lunch när vi är färdiga här hemma och med paketinbytet. Måste byta pyjamas och tofflorna som tyvärr var lite för små. Händer saker när man får barn vet ni och min käre make har nog i färskt minne när jag var en S i kläder och en 37-a i skossor. Tyvärr är nu storleken M och 37.7-38 så byte blir det men samma fina presenter!
Nä om man skulle ta och knoppa ner i sängen och flippa lite lyxigt på tv'n innan det är dags att knoppa in.. Hela, jepp HELA övriga familjen har redan somnat så det är bara jag och mina sharonfrukter som har en het dejt i sängen. *MUMS!*
0 kommentarer