Hmm

Mysko.. Vincent vägrade äta frukost imorse. Ville absolut inte lämna nappen. Kan bero på att han var uppe länge igårkväll när vi hade kalas men jag är ändå lite oroad över att det kan vara något annat. Direkt när han vaknade sade han "snuvig" och sen frustade han likt en tokig bäver..
Hoppas inte..
Blir tidig lunch idag och klockan 13 ska vi träffa fästisarna på Leos lekland och busa loss. Ska bli.. spännande.. Jag har inbillat mig att lekland inte är något för mig. Har bara varit på ett med mina egna barn en gång. När Flisan var ett år precis var vi där med vera. Som ganska nybliven mamma såg jag faror i allt och följde med Flisans varenda steg vilket var ganska jobbigt. Hmm.. ska bli spännande att se hur det känns idag! Kanske har jag blivit värsta mest erfarna mamman. nu och är stencool. *hehe*
Nu får det nog bli mer kaffe här!
0 kommentarer