Semester!

Efter några veckor med ganska mycket extra allt har det nu lugnat ner sig. Troligtvis kommer jag för en gångs skull inte att behövas på jobbet denna veckan och med det nya schemat i handen känns det ganska lugnt framöver att det finns jobb så det räcker och blir över. Bestämde mig därför i förra veckan att ta en välbehövlig paus från alltihopa. Packa väskan och dra på semester till Kristianstad för att spendera lite tid tillsammans med familjen. Ska bli härligt att bara vara och få tid att koppla av ett par dagar. Ladda batterierna och därefter förhoppningsvis få tid att spendera med min man till helgen. Kom att prata om det igår i bilen.. det där med tid tillsammans.. Kom fram till att vi hade en enda lugn kväll ihop förra veckan. Resten gick bort till jobb och annat.
Känns som att vi behöver lite tid nu.. Igår när M spontant kramade om mig i hallen kom jag på att jag inte minns när det hände sist. Inte det att vi har det dåligt ihopa. Det är bara lite mycket annat just nu som tar tid!
Så nästa helg.. den är VÅR (och barnens)! Jobbet kan ringa hur mycket som helst men tyvärr. Jag är upptagen. Nästa helg igen försvinner ju vi iväg på semester till Istanbul dessutom. Så nog ska vi få tid att kramas snart.. :))
0 kommentarer