Så himla skön känsla

Att inte alls känna sig osäker längre när man kommer utomlands. M och jag har kajkat runt en hel del nu genom åren vilket faktiskt fört med sig en ganska välkommen säkerhet. Vi vet liksom att det går hur man än gör och även om man inte väljer det enklaste alternativet. Det blir bara så himlans mycket roligare!
M hade bestämt att vi skulle ta taxi till hotellet idag vilket jag motsatte mig våldsamt när vi kom fram med planet. Mesalternativ hävdade jag bestämt och med min myndigaste stämma. M visste att han då inte hade något alternativ och fem minuter senare hade vi varsin metrobiljett i handen och var på väg in mot gamla stan. Vi hade ingen koll alls på hur man skulle ta sig från stationen till hotellet men sånt brukar ju ordna sig när man kommer fram.
Tja.. Och det gjorde det! Vilket vi kanske inte riktigt kalkylerat med var att vi var dödströtta båda två och hjärnor..
0 kommentarer