Jeesus

Vilken dag.. *gnuggar ögonen*
Uj vad trött jag är ikväll och ostbrickan har redan slunkit ner som smort ;)
Fina, söta, goa farfar kom i god tid i förmiddags och vi hann sitta ner och prata en god stund innan det var dags för honom att köra och lämna mig på jobbet. Innan dess hade jag pillejoxxat vilt med huset hela förmiddagen. Ibland tar saker som borde vara så smidiga så lång tid!
Hann få iväg sista mailet precis samtidigt som farfar satt i soffan och tog emot ett grattissamtal på mobilen.
(det var hans födelsedag idag!!)
Vincent.. ja han passade på att få så mycket farfarsgos som möjligt i farfars famn. Som han älskar farfar.. Helt underbart fantastiskt att se!
Nu är snart allt bokat som skall bokas iallafall och vi kan snart dra en lättnadens suck. Besigtningar och husmöten hit och dit.. ventilationsbesigtningar, köksmöten och inredningsmöten varvat med jobbkurser om nya system som inte gillar att jag jobbar på två ställen och är föräldraledig samtidigt.. Jobbmail från chefer och planering inför jobbvåren. Pussel hit och dit med tider, barn, mor- och farföräldrar och makar som nyss blivit suuupervajsor och inte kan ta ledigt hur som helst..
Jisses. Mitt huvud kokar!
Nu ska jag lägga mig och försöka sova och hoppas att mitt huvud inte kokar över på kudden. *thihi*
Men lycklig är jag.. och glad över att ha fått de ljuvligaste pussar som finns på denna jord av de två små ljuvligaste varelserna när jag kom hem. Detta trots att klockan var galet mycket.. Det är lyckan på jorden det.. mina ungar..
0 kommentarer