Efter missen i fredags..

Måste vi ju bara snart in i huset igen. M har ju inte ens varit inne ännu. Imorgon klockan tre ska vi troligtvis göra ett nytt försök.. *hoppas hoppas* Längtar verkligen och jag kan liksom inte neka utan att man kände sig lite snuvad i fredags när vi kom dit och byggarna redan hade hunnit gå.. Så håll tummarna för att vi hinner imorgon!
Imorgon under dagen är annars planen att åka och träffa Fästisarna i Lomma. Får se om de vågar träffa oss vandrande bacillhärdar bara.. men det tror jag. Antar att de säkert går och snuvar lika mycket som oss nu i värsta förkylningsperioden så det ska nog gå bra.
Nu ska jag krypa ner i sängen och päsa en stund innan det är dags att säga godnatt. M och barnen somnade som stenar efter att jag läst två godnattsagor för dem. Undrar faktiskt inte om inte M nästan sov före barnen.. och när de hade somnat var det dags för.. ooostbricka och tända ljus för moi!
Min stund ni vet.. min lyxx! I fredags hann jag med att köpa en hel liten kasse med nya godbitar som jag knappt hunnit smaka under helgen. Men då har det ju iofs varit så mycket annat mumsigt framme. Bäst i ostpåsen denna gång var en engelsk cheddar, Jummy! Slog de andra finostarna med hästlängder och var mil från den trista svenska cheddaren.
Nix nu är det nattinatti
/Cicci ostist
0 kommentarer