dubbla känslor

Idag är hjärtat lite upp och ner. Mitt i glädjen över en underbar helg finns ett vemod över att vara borta på Flisans födelsedag. Helgen har verkligen varit fantastisk.. Så enormt mycket lycka över att bara får vara tillsammans och njuta av varandras sällskap.
Undrar hur många famljer som njuter som vi av att bara få vara tillsammans..
Gårdagens paketöppning var så ljuvlig. Flisan var så på G och alla paketen blev perfekta. Flisan och Vincent sprang runt här hela kvällen och lekte i superhjälteklänningen och Flisan i ballerinaljol med elgitarren svängande på magen. 
Idag blev det pulkaåkning innan snön försvann. Jag värdesatte mina termobyxor, min onepiece och mina dubbla vantar OCH schalar enormt. 
Vad jag avskyr att frysa. Sedan jag lärde mig att klä på mig ordentligt har det där med lek ute på höst, vinter och vårar blivit rikigt njutbart!
Och imorgon gäller det alltså.. Jag på hotellrum för första gången på solokvist sedan Vincent låg i magen och vi var i Stockholm med jobbet. Tja och då var jag ju inte ens själv.. då hade jag ju Vincent i magen ;)
Kommer ihåg hur jag laddat upp med godispåse och fjärrkontroll på magen när jag låg där och njöt i min säng. 
Denna gången ska det också bli kul! Dessutom måste jag säga att jag längtar efter att hänga med mina kollegor som är kalastrevliga!
0 kommentarer