Tja det fick ju bli en VAB-dag såklart..

Söndagen var kanske inte den bästa för Vincents del.. Vaknade med en helt nedpooped säng klockan sex :(
Maken som skulle iväg till jobbet var tvungen att åka och där stod jag och torkade i min ensamhet.
Tjaja.. sånt är väl livet ibland tänkte jag när jag efter kaoset stod med min morgonkopp kaffe och funderade över vad som hänt. Barnen kunde ju somna om men såklart inte jag..
Blev VAB igår såklart och en halvfrisk Vinceprins kom, i samråd med förskolan, till Villa Villerkulla idag. Eftersom det redan känns som ett lite halvläskigt inlägg så varför inte fortsätta.. Gårdagens lärdom blev iallafall "bada aldrig masjuka barn".
Hmm.. Ni får fundera ut vad det kan betyda under tiden ni avnjuter dessa bilder.. lugnet före stormen.. 
 
 
 
 
 
 
 
Efter kaoset var jag så uppe i varv att jag bara fortsatte..
För somliga kanske det ser ut som kaos men för mig..
 
 
Leksaksgallring!
 
 
Äntligen får allt plats i hyllorna!
 
 
kände mig snudd på lika lycklig då det var gjort som när jag stod med parkeringsnyckeln i handen
 
 
ordning och reda.. fy så vuxen fru Schönis blivit..
0 kommentarer