My god!

Plötsligt händer det. Jag kastar mitt i natten ett par jeans i huvudet på min man! 
Skratt... Ja faktiskt... 
Usch det är en helt annan historia som vi får ta en helt annan dag!
Men seriöst idag hände det jag aldrig trott kunde hända. Jag började tio... Och ställde klockan, högst frivilligt, på... SJU! 
Jepp, helt sant hur otroligt det än kan verka. Jag passade då på att: 
1. dricka ohyggliga mängder av mitt favoritkaffe med anskrämliga mängder kondenserad mjölk i.
2. Platta håret... Läääänge och omsorgsfullt framför...
3. Nyhetsmorgon som jag med STORT intresse följde och speciellt väderleksrapporten (!) eh?
4. Åt frukost.. Inte bara det.. utan i sittande position! På en stol och vid bordet.
5. skar omsorgsfullt upp potatis, kyckling, grönsaker och gjorde en matlåda OCH kvällsmatssallad på samma gång!
6. lämnade i sakta mak el villa efter att ha dubbelkollat så att allt var avstängt kl 8.45.
7. klockan 8.50 (fem minuter innan busser går) stod jag vid busstationen utan att flåsa som en blodhund i Dubai!
Idag är verkligen dagen d säger jag bara.. Be aware.. A new grown-up is borned!
0 kommentarer