Men BLÄ usch och FY som jag saknar barnen

att vara barnfri så här många dagar är ALLT annat än njutning.. det är ren TORTYR!

Tror kanske det hade känts annorlunda om vi hade varit iväg eller haft semester.. nu är det bara vanlig vardag och vi är bara hemma.. Jag har avverkat min tredje arbetsdag nu och har tre kvar. Lååång vecka denna veckan. Sängarna är så tomma så tomma här hemma när man kommer hem. Vi försöker njuta men lyckas lite halvdant. Visst är det kul med bio.. mys på egen hand med vänner men när man kommer hem.. Ja då vill man kunna pussa sina fina minisar på pannorna och nosa in deras doft i näsan.
Igår kunde jag absolut inte somna och saknade Flisan så mycket att jag var tvungen att till slut lägga mig i hennes säng för att nosa lite på hennes kudde. Där somnade jag till slut och kände mig lite som ett fån när jag vaknade.
Drömmer mardrömmar på nätterna om att jag tappar bort barnen eller förlorar dem på något sätt och vaknar svettig. 
Får nästan ont i magen när det piper i mobilen och vill knappt titta på bilderna. Tittar bara snabbt så att det är en bild på barnen och ser att de är glada sen trycker jag bort. Riktigt skär i hjärtat att se barnen.. gud som man kan sakna sina fina barn..
0 kommentarer