Nja.. 13 timmar är väl sådär..

Ur ett rent effektivitetsperspektiv..
En liten snäll dipp vid tresnåret blev det.. Men en dipp som hjälptes upp av kaffe grande med fyra sockerbitar.
Och tadaaa! Så var man på topp igen. Eller så tyckte iallafall min mosiga hjärna att jag var på topp igen ;)
Hem kom jag på tre hjul vid lite över niosnåret med min lilla golf. Kände mig verkligen som den råfjantiga mamma Flisan påstår att jag är (fast med en lycka i blicken som säger att hon ändå tycker att jag är lite fjant-cool..) En mams med NRJ-musiken på topp, plattan i mattan och sååå ointresserad som man bara kan bli av att andra ser mig sjunga för full hals i bilen :))
Nu är allt struket och packat inför morgondagens konfirmation och därefter helg hos mormor och morfar. Familjen sover och jag erkänner mig vara lite som en blöt trasa. Så nattinatti.. Ses imorrn!
0 kommentarer