Lite upp

Å lite ner..
Känner mig så mörk ikväll. Mörk som natten och tillvaron vill liksom inte gillas trots att den ju faktiskt är ljus.
Har liksom inte orken riktigt att orka se ljust för tillfället. Det piper när jag andas och förkylningen vill bara inte släppa taget om min stackars tilltäppta kropp. Har fortfarande lock för ögonen konstant, näsan och bihålorna ska vi inte snacka om. Usch!
Får man gnälla på bloggar egentligen? Fast är detta gnäll... Hmm kanske.. För mig är det mest lite gråt för det är så det känns nu.. En månad snart har jag varit sjuk.. En MÅNAD! Visste inte ens att det var möjligt.
Får väl gråta en skvätt och hoppas att det känns bättre imorgon.. Fast seriöst efter att ha hoppats på det nu i snart en månad så känns det sådäääär troligt... Mamma hade dessutom lovat att komma och trösta och pigga upp imorgon och mysa med oss till torsdag. Hon smsade för en kvart sedan och ställde in. Då började denna 34-åring nästan gråta.. Hade längtat så att ni inte anar.. 
Äsch nu ska jag försöka sova.
Nattinatti från deppfia :(
0 kommentarer