Fick bli jouläkarcentralen idag för min del

Två veckors förkylning är kanske inte så farligt.. Men efter det som hände mamma för två år sedan så är vi lite Extra försiktiga. Det var inte så farligt med mig.. Feber har jag visserligen litegranna fortfarande och snuvig som bara den.. Men domen blev bara vanlig förkylning och gojjs i bihålorna. Fick en flaska hostmedicin, fortsätt använda kortisonsprayet i näsan så att jag ÄNTLIGEN får sova inatt.. och en klapp på axeln.. Du blir snart frisk! 
Tack.. Hoppas det..
Flisan och jag hämtade medicin och passade på att köpa en liten tröja till henne. Eller rättare sagt vi skulle ha köpt en tröja men när hon väl kom in på HM hittade hon den vackraste skapelse som hon någonsin sett.. (snudd på fulaste jag någonsin sett..) men vad gör man.. Hon tyckte den var så fin och jag hade liksom inte hjärta att säga nej. Dessutom var jag nog i någon form av lyckorus över att jag faktiskt inte var döende ;) hehe 
Nu är det dags att börja med middagen här hemma. har absolut ingen aning om vad vi ska äta men ett paket kycklingfärs ligger på diskbänken så något kycklingfräsigt blir det..
 
 
0 kommentarer