Aj..

Ajaj i örat i kinden och upp till ögat i flera dagar.. Med min tandläkarskräck behöver jag alldeles säkert dra ut samtliga tänder i överkäken. *gulp* om det finns något som kallas hypokondri à la tand så har jag den diagnosen. Min tandläkare känner mig och förstår.. Tack och lov.. Tid har jag idag iallafall kl 13.00.
Tänker ju inta alls på det idag.. Höhö.. Får se om jag överlever..
Annars har dagens projekt gått i sysselsättningens tecken. Och nu är SAMTLIGA leksaker nere från ovanvåningen. Här är kaos. Men nu får något hända. Vill INTE ha det såhär mer! Har en plan som inkluderar maken och en grannmake men vi får se om jag kan ro det i land. Jag jobbar ju hela helgen och konfirmationen på söndag så jag kan inte direkt vara till hjälp själv just nu. Stark som en lus är jag med. Men jag kan sortera och slänga/ge bort. Det är jag bra på.
Skåda oredan..

 
1 kommentar
Nina Wiklund

Maja vill gärna ha dn lilla rosa vagnen till son docka :)