Sötmumsar och oro..

Har haft en ljuvlig dag som började på ett alldeles förfärligt sätt. Har råkat i problem med lägenheten och tvingats ta kontakt med jurist för att lösa soppan. Hoppas det ordnar sig snart för min mage känns som ett litet ihopaskrumpnat russin av oro ikväll.
Men som sagt dagen var alldeles ljuvlig idag ändå!
Kompis Fredrik med "min" lilla pluttsnutta Elin kom på besök.. (Ni vet sötnöt-Elin vars föräldrar hade mig på mobilen när hon var mindre att ta fram då Elin var på dåligt humör. Fram med en urfjantig Cicci och Elin blev tokglad!)
Kan man annat än älska en sådan underbart intelligent liten fis med så god smak?!
Iallafall så kom hon och hennes eminent trevliga pappa på frukost. Elin berättade att mamma inte var med några gånger och vi saknade henne mycket! Som tur är kommer syskon till Elin i januari och då kommer vi minsann att våldgästa det Svensson/Anderssonska hemmet lite då och då. Lite lagom till elvasnåret droppade även Sofia och världens tidigast utvecklade bebis Molly in.
Hade jättehärligt mysigt kaosigt med alla barn och leksaker :))
Kanske även tur för mig som hade något av en personlig kris idag.. hmm.. Tio minuter med psykoterapuetpluggande Fredrik så var saken biff. När jag var tvungen att ringa ett viktigt samtal på eftermiddagen tog världens goaste socionom-Sofia hand om kottarna.
Vilka vänner man har.. kan man vara annat än lycklig och tacksam?!
 
Flisan älskade att ta hand om bebis Molly! hmm.. kärleken var trots denna bild faktiskt besvarad!
 
 
 
Vincent var också glad för besöket och fullkomligt älskar att ha huset fullt av små kompisar. Ju mer desto bättre verkar han tycka..
 
 
Sova middag gjorde han dessutom mitt i kaoset utan att störas!
 
 
 
 
0 kommentarer