Kalas!

Gick det på den jobbintervju jag och Vincent var på i förmiddags. Otroligt roligt och så kul att jag fick ett litet extraarbete utan att behöva lyfta ett finger.
Åh vad kul de ska bli!
Vincent trivdes som fisken i vattnet (som vanligt) under intervjun och satt som ett ljus först i min famn och därefter i vagnen. Väl hemma blev det fullt hus med Flisans kompis Vera på besök och därefter mamma och lillasyster Annie.
Isch.. vet inte riktigt vad jag ska skriva ikväll.. Är så totalt slut och överlycklig över jobb och lite beröm att jag nog tänker retirera till fredagsmyssoffan. Tror att det blir bättre om jag äter bilar tills jag storknar ikväll istället för att sitta här och försöka skriva något klokt.. *snark*
Ses imorgon!
 
Fokus..
 
 
en som inte följde planen inför mötet..
 
 
Vincent var tokglad över att få fika med Vera
 
 
Flisan också..
 
 
Vera fick lite extra gos (och muta) och trivdes hon också :)
 
 
Allt blev perfekt när mamma Lovisa kom <3
 
 
Annie
 
 
Fredagsmys a la Schönis
 
 
Vincent får numera också en liiten tallrik men gillar bäst majskrokar
 
 
0 kommentarer