Jeyy

Det gick finemang med jobbet idag! Kidsen hade helmys med mormor och morfar och ingen var neggo utom maken som såg surig ut när jag kom hem.. De där männen säger jag bara... Suck!
Fick frågan om att jobba imorgon också vilket innebar sjukt mycket joxx innan vi (läs mest M)  kunde ro det i hamn. Inställd tjejkväll och middag med sötisarna i Kävlinge. Biltrubbel med bara en bil (ska jobba till 22imorgon och maken kan tidigast sluta 15.30). Blev lösning likt vem vill bli millionär RING EN VÄN!
Sötaste finaste mest ställauppiga grann-Ninafina hjälper till att passa barnen tills M kommer hem från jobbet så att jag kan börja 15.30. Pust.. Flis skulle börja på förskolan 7(!) på torsdag så att hämta mig Kl 22var liksom rätt uteslutet.. M måste få hem sin cykel och båda barnen.. Tur det finns en Ninafina!
Piieh.. Och tur att det finns riktiga vänner som står pall nu när det rör till sig lite för Schönisarna.. Hoppas bara att maken gonar till sig också.
Tur man redan har rösträtt nu när han tydligen inte vill att jag ska jobba.. ;) thihi
0 kommentarer