ac'n är borta!!!

Och nästa vecka kommer bli helt fantastisk.. Det känner jag på mig! :)Massor massor med kul inplanerat och fullt schema till tusen. Imorgon hämtar jag mamma vid tåget efter hel förmiddag med min lille gos. Åh tänk att bara få sitta och snacka ihop och leka med hans favoritleksaker i lugn och ro... Lycka!
Ikväll var båda barnen så lyckliga när jag kom hem att ögonen nästan ville ploppa ur. Vi fixade lite sen kvällsmacka (yess och ostbricka såklart..) Båda berättade vilt om dagen. Vincent visade förstås mest sina saker och gick en hel del. Hmm undrar om han försökte göra mig glad..
Nu är jag trött att jag kan stupa.. Nästa vecka ska jag jobba på en ny avdelning som jag verkligen velat provarbeta på. Gud så spännande det ska bli! Hoppas nu bara att vi kan boka om lite här och där utan att någon blir ledsen.. Inte lätt med jobbtider som trillar ner i knäet några dagar i förväg. Inte när man är drottningen av välplanerad kalender..
0 kommentarer