"Mamma är en FIS!!"

Låter det från golvet just nu.. Flisan och jag har precis kommit hem ifrån en sväng bortom Forex för att växla pengar inför Danmarksresan imorgon. Fy så inibombens vad kul det ska bli! På vägen hem var jag bara tvungen att åka till Lidl och köpa några kilo av min absoluta favvisfrukt Sharon. Ååå kan äta tonvis av denna goding.. Väl inne på Lidl finns ju som ni alla vet en heel del kraffs att titta på.. Flisan och jag fastnade kan man säga och slutade med halva korgen full av fler grejer att flytta.
Wellwell tur att vi köpte tio flyttkartonger till i förmiddags. Skyller mest på att Flisan ville handla julklappar till lillebrorsan som faktiskt fick en redan när vi kom hem.
Ja.. och därför kommer orden "Mamma är en FIIS" från golvnivån just nu. Presenten han fick ikväll var nämligen en prima ljudbok med ljud från bondgården OCH med en inspelningsknapp där man själv kan tala in ett meddelande. Och vad kan då vara roligare än "Mamma är en FIIIS?!" om man heter Flisan...? Här kommer iallafall några ofisiga bilder från idag :))
 
Finbesök av Lovisa och co. mitt i leksakslergeggan
 
 
0 kommentarer