Den kaotiska familjen

Jag faktist precis det är vi just nu! Bara ett exempel är att vi imorse fick för oss att kalaset var IDAG!! Fy...
Lite för mycket i tankarna och en enda röra i planeringssinnet. Igår rensade jag och barnen ur garderoben efter att jag haft TVÅ timmars sömn på natten. Kan liksom inte riktigt beskriva hur det gick till men två timmar blev det iallafall. Det är faktiskt första gången sedan vi fick barn så jag antar att alla föräldrar ska ha en sådan mardrömsnatt någon gång i sitt liv?
Barnen är och var ganska rätt rejält förkylda igår och satt mest hostande och hängde i bilen. Rätt nöjda ändå när jag rensade.. och rensade. Min egen tanke och intelligensförmåga var ungefär på en myras nivå och allt som skulle göras fick liksom funderas rätt rejält på innan det gick att gå till handling.
Men vi rensade och det var en sådan frihetskänsla så ni anar inte när vi var klara. Efter att ha fått en ny tid på VC klockan 8 på måndag morgon kändes allt lite lättare och vi kunde åka och fira på IKEA. Hade SÅ roligt!
Handlade ett lektält och en lektunnel plus en hel del fredagsmysgodis. Hämtade maken och drog ner till jobbet för att göra klart det som hände i onsdags.
Hade banne mig ingen ork alls när det slutligen blev dags för inhandlingsrundan och jisses vad det märktes på vad jag handlade.. Jag SKÄMS över vad som hamnade på bandet men eftersom jag någonstans ändå vill minnas denna koatiska dag så väljer jag ändå att visa...
 
my god, vilken pinsam Svenssonshopping..
 
 
Flisan äter numera framför tv'n på fredagar vilket hon ÄLSKAR!
(det är ju "Hos Vicky" kl 18 när vi alltid äter..)
 
 
Vincent har fredagsmys i tältet efter maten
 
 
 
 
0 kommentarer