Barn ställer

så många kloka frågor när de är små. Nyss skulle jag smita in och borsta tänderna när piggFlisan, som fortfarande är uppe, frågar. "Mamma varför säger du och pappa båda två att ni älskar varandra?"
"Jo för att vi gör det", svarade jag..
"Men varför gör ni det egentligen"?
Herregud vad svarar man på det..
Började med en lång krångligt utvecklat svar att för länge sedan.. men såg att jag tappade henne på vägen.
Det är bara så Flisan fick svaret bli till slut.
"Jag älskar pappa för att han är go, mjuk, snäll.. och rolig.. så är det bara!"
Hon var nöjd med svaret men det kommer många fler krångliga frågor framöver känner jag.. och det är inte alltid man har svaret i bakfickan!
Idag var en härlig solig dag. Poolen åkte fram och fylldes med varmt gott vatten till godingarna. Tältes kom ut från garagevilan och småkottarna var överlyckliga.
Lyckan såg till slut nästan ingen hejd när dagen avslutades med Cirkus Scotts kvällsföreställning kl 17 följd av ljuv promenad i kungsparken..
lycka..
Vincent fick sig en liten hjälpande hand så han kom in..



krypa in och ut var skojigast.. speciellt igenom fönstret.. så att tältet välte..




Ellis var såklart också med i vagnen




Eter riktig pulshöjande powerwalk med Vinceprinsen sovande och nya Spotify i mobilen (tjo!)
klädde Flisan och jag ut oss inför cirkusen. Flisan ville vara cirkusdirektör och jag fick bli cirkusprincessa :)




Flisan var lyyrisk över min klänning med pajettglitter..




pirrig liten dam




många popcorn gled ner..




I pausen blev Felicia plötsligt cirkusartist på "stadsmatta"











Älskade unge.. som jag älskar dig..






1 kommentar
Lina, Lilly & Leo

Nu är jag hemma igen....Det verkar vara svårt att hitta en dag:(( Vi hörs snart för nu måååååste vi träffas......Kram