wopwop

Galen, galen dag.. Efter ljuvlig, ljuvlig helg..
tjejdag med finaste Jennysen.. Massa snack, lyxig sminkning, lyxlunch, kaffe på stan med marsmallows & grädde (visste inte att detta ljuvliga fanns..)
bara sådär läskigt underbart alltihop iallafall.
Idag vaknade jag kvart i tio av att Flisan sparkde mig i ryggen. Vincent sov fortfarande och vi fick en sådan där härlig mjukstart på dagen. Lagom till lunch trillade Sofia in och vi hade oclså en sådan där härligt lugn och skön eftermiddag. Hämtade M kl 4 till vårt än så länge hemliga möte och därefter åkte vi vidare till Kävlinge för lyxig kvällsmat. Sådär ljuvlig ljuvlig dag som jag tror att jag aldrig i hela mitt liv kommer att glömma.
Faktiskt aldrig. Imorgon klockan fem sker nästa hemliga möte och ännu ett på torsdag. Vi får väl se sen när jag kan avslöja hemlisen.. Har ju aldrig varit så särskilt bra på det där med hemlisar eller hur ;) Hålla andras japp.. Men mina egna nopps..

0 kommentarer