undrar hur detta ska gå..

cellprovskontroll... med Vincent.. och därefter tandis för att fixa en liten grej.. med Vincent..
Ibland skulle man vilja ha lite närmre till barnpassning! Kanske hade det gått att be någon om hjälp men jag är så jeklans stot att jag väljer att inte fråga. Klara mig själv till absurdum.. tjapp det är jag i ett nötskal periodvis.
Men det ska nog gå bra!
Har satt på mig illrosa nytt naggellack som får mig att undra om jag är 1. galen eller 2. drabbats av en pllötslig trettioårskris..
Hmm.. Eller kanske rent utav lite av båda ;)
Igår sov Vincent klockan 13 och ingen förmiddag. Tadaaa tänkte lilla jag då kör vi på det då. Idag somnade han i min famn efter frullen precis som vanligt kl 10.
Tja.. får väl helt enkelt köra lite som med Flisan på känn när han ska sova förmiddag eller inte ett tag. Antar att han just nu är lite mittimellan.
Möte ikväll.. pirr i magen vilket är tur eftersom det känns som obehagligt pirr av de andra mindre skojsiga besöken idag.
Wisch me luck..
0 kommentarer