Vaknade sådär

nästan lite läskigt pigg. Igårkväll satt M och jag uppe ohyggligt länge och smuttade på en finflaska vin och åt ostbricka. Planen var att boka sista hotellet i Tyskland inför Frankrikeresan men vi hittar verkligen inget spm passar till ok pris. Eftersom jag fortfarande inte är jättevan vid att slurpa i mig vin får jag lätt för mig att jag ska vakna med värsta huvudvärken av ett glas.. och så ligger det ju inte riktigt till. Var precis likadant första året efter att jag fått Flisan vet jag. Nästan som att man blir lite rädd för att dricka vin. Lite obehagligt på något vis eftersom man inte minns hur man reagerar. Jaja.. mysigt var det igårkväll och verkligen på inget vis obehagligt. Dessutom ett riktigt gott vin och en suuupergod Brieost!
Men som sagt inget hotell blev det :(
Imorgon kommer mamma hit och hälsar på.
GAH jedrar i havet vad det är mysigt!!
På tisdag anslutar pappsen och båda sover över till onsdag då vi drar och hälsar på gammelmormor i Ystad. Torsdag träffar vi Lovisa, Vera och Annie. Fredag blir det Kristianstad igen och förhoppningsvis fint väder och poolbad. Martin ska på jobbfest och det kändes trist att sitta hemma ensamma så vi drar uppåt landet. Lärdag anslutar Martin och vi kör hem på söndag kväll. Sådär ja inte mycket att fundera över alltså när man redan planerat veckan i minsta detalj ;)
Nix nu ska jag kolla till min övningstjälknul som står och gottar sig i ugnen. tränar inför Vincent kalas den 16:e!
tjingeling!
0 kommentarer