sitter i solen

Och känner mig så ofantligt lyckligt lottad!
Utekväll igår med tvårätters med havsutsikt i sällskap av goaste Jenny. Kvällen skulle fortsatt på Möllan trodde jag mitt nöt och gick dit. Meeen alla andra satt på lilla torg och när jag fattade det var det lika bra att bege sig hemåt eftersom M skulle in och jobba.Barnen blev så glada att se mig så det tog till elva innan de båda sov :-S
jaja.. Glad mitt i kaoset ändå..
Imorse sov vi till kvart över nio jag och lillprinsen för att sedan traska 20 m bort och äta frukost.
Vilken lycka.. Och separationsångest jag har att flytta ifrån finaste grannarna i världen!
Nu sover lillfis och jag sitter och njuter i solen. Snart är det dags att hämta Flisan och sen blir det glass i solen med Sofia och Molly kombinerat med midsommarinhandling.
Tänk vilket liv jag lever.. Är verkligen lycklig!
0 kommentarer