Men herregud

stanna tiden!! Jag hinner baske mig inte med!
Förra veckan sade baar swooosch och så var den puts väck! Mamma kom, pappa kom.. Martin jobbade urmycket.. vi åkte till Kristianstad.. M kom dit.. vi myste och svooosch så var det söndag och dags för mig att jobba. Hem till stökigt hem som tusan och goosiga hungrig familj. Mat.. städa.. schwoooosh så sov storstrumpan och jag går på torktumlaren, tvättmaskinen och golvmoppen trots att det är dags att sova.
Herrejisses vad jag skulle behöva några fler timmar idag!
Är lite trött efter jobbet idag också faktiskt. Så är det väl alltid antar jag lite upp och lite ner.. Fast superkul hade vi trots att det gick åt lite mer energi än vanligt kanske.
Vad har annars hänt i veckan då..
Jo snabbt som tusan har det gått för V att ställa sig på fossingarna. Äntligen säger vi. Nu hoppas vi att han ska bli lite mer intresserad av att gå för ärligt talat så finns det inget större intresse för den biten hos den lilla fjanten.
Han har blivit ofantligt rolig att vara med för tillfället. Förstår helt plötsligt så mycket och kan skoja, busa och goskelmysa hur gossigt som helst.
Kärleken bara liksom exploderar i kroppen för varje dag man se nya egenskaper hos min älskade lille unge. Det verkar iofs vara ömsesidigt för herrejistanes så mammig han blivit helt plötsligt!
Får se om jag hinner skriva lite mer och få tummarna loss att lägga ut lite bilder imorgon... Nu när lägenheten är såld och ny bostad är fixad känns livet ganska mycket mer avkopplat.
tjingeling!
0 kommentarer