Ibland

kan jag känna mig så ofantligt lyckligt lottad att få dela mitt liv med en så otroligt fantastiskt genomgo människa. Visst.. det händer att vi inte alltid är 100% överrens alltid men för det mesta älskar jag honom så INIBENGENS!
Måste bara berätta det sötaste jag hört på länge som hände idag när maken kom hem.
Jag var uuurtrött och gnällde lite då han berättade att han också var trött..
Varför undrade jag såklart..
M: Flisan brukar vakna på nätterna och väcka mig..
C: Varför?
M: Jo därför att hon inte har något täcke..
C: Men kan du inte säga åt henne att ta på sig sitt täcke?
M: Njäe.. för det är kallt.
C: Kallt?!
M: Ja, hon säger att det är kallt.
C: Men vad gör du då..
M: Tja hon får mitt varma så tar jag hennes kalla.
C: Va?!
M: Ja annars blir hon så arg att hon väcker er och det kan hon ju inte göra mitt i natten.
C: Eh.. nej.. tack..
M: Ja sen är det detdär med att klia på ryggen.
C: Vad?
M: Jo hon väcker mig vid fem om hon inte kan somna om och vill att jag ska klia henne på ryggen.
*djup inandning*
C: Men gör du det då?
M: Mjaaa.. ja.. det gör jag.. Annars väcker hon ju er..
C: Ja just det.. tack älskling..

2 kommentarer
Martin

Vad gör man inte för familjefriden...

cicci

Ääälskar dig!!! Kom hem så jag får klämma lite på dig ;)