tur värre

Att det blev heldags jobb för mig idag. Natten var helt fruktansvärd. Somnnade vid tolv efter urhärligt kalas och vaknade genomsvettig mitt i en mardröm vid tre. Flisan hade krympt till en snigels storlek och jag kunde inte hitta henne. När jag letade blev jag ifattsprungen och istucken fullt av stilettknivar. Flisan togs av främmande män och jag kunde inte röra mig för alla knivar. Grät i drömmen och var så stel i hela kroppen att varenda liten muskel gjorde ont när jag klev ur sängen. Blev tvungen att gå upp och sätta mig bara för att lugna ner mig.
Somnade om vid halv fem men vaknade efter en timme av samma sorts drömmar. Usch usch! Kommer aldrig att låta Flisan sova borta så länge igen!
Vaknade med fiskpuffiga ögon tre kvart innan jobbet startade. Blev akutsmink i bilen och en dubbel latte på vägen. Piiiehhh..
Jobb gick bra såklart och kvällen har varit kalas! Vinceprinsen och jag gjorde smooothies och gosade framför Viktoriafirandet på madrasser. Vincent sjöng, jag sjöng (ja you know me.. det var ju ganska högt..) och M suckade ;)
Vi hade sjukt kul jag och Vincent iallafall ;) När publiken applåderade applåderade Vincent och när artisterna dansade så dansade han och skrattade. Ljuvlig kväll alltså nu saknar vi bara Fliiiiiisan kom hem Nuuuuuuuu!
0 kommentarer