Dagens spekulering..

Undrars om min kropp sa stopp igår och satte en förkylning i pannan på mig. Hade så mycket härliga planer för veckan.. Men just nu, när jag snuvar som värst, känns det helt ljuvligt att bara få vara med familjen och ta det lugnt!
Martin rullade ut mig i bilen imorse efter att ha serverat frukost på sängen (!) en dos nezeril till både mig och Vincent. Lite ipren och en rumpis senare rullade vi mot Helsingborg.
En båtresa för kidsen, en korv i hamnen, en glass och så tillbaka. Varken mer eller mindre. Fast bara bara så ljuvligt att spontant komma iväg!
 
Flisan med sin nya surfplatta!
 
 
Här pratar hon med låtsaskompis Lyckes mormor "Gunilla Svensson" på vägen mot Helsingborg
 
 
mormor ringde ganska ofta.. trots att Flisans mobil helt saknar batteri..
 
 
Framme i Helsingborg med trött prins och pirrig prinsessa
 
 
Trött prickig prins (ja han har prickar över hela magen och benen nu troligtvis mässlingutslag efter vaccinationen)
 
 
 
 
Lunch på "Pölsepaladset"
 
 
Gos
 
 
 
 
Prinsen som skulle somna somnade inte såklart.. för mycket att titta på..
 
 
Princessan var ganska så trött efter shopping av ny klänning och ny fin filt till hennes egen vagn!
 
 
 
2 kommentarer
Lina, Lilly & Leo och Lilly

Jaså ni orkar minsann ut och åka men inte träffa oss. Det var det värsta:(( Hi hi hi. Så är det att ha en blogg inga hemligheter är inte. kramkram

Lina, Lilly & Leo och Lilly

Såg att jag hade lite bråttom när jag skrev men du förstod nog vad jag menade. Hi hi

Svar: Hihihi ja vi vill ju inte aaalllsss träffa er ;)) Hoppas ni får en kanonsemester i Göteborg!! Vissa ska ju jobba ;) kraam!!
Cicci