Blev en kaosartad

Start på dagen igår efter det senaste inlägget. Ringde nya jobbet för att försäkra mig om att tiden jag fick igår fortfarande stämde och fick ett NEJ till svar. Tiden var ändrad och jag skulle börja en timme tidigare dvs tjugo minuter senare.
IIIiiiiiah! Och Flisan som har svårt med att jag jobbar.. Hon fick spel och grät otröstligt när jag kastade mig iväg. Kändes inte alls bra..
Väl på jobbet visade det sig att personalen hade skrivit fel på tavlan och jag skulle börjat 13.. Men jag fick en supergod lunch och behövdes på plats ändå så ingen fara skedd!
Blev alltså jobb 12-21 igår men jag var konstigt nog inte särskilt trött när jag kom hem. Mer taggad och uppe i varv. Barnen var uppe och väntade såklart så vi hann med en snabb sen kvällsvåffla innan de sovkraschade kl 22.
Idag vaknade jag riktigt trött. Är inne på tredje espresson och känner att det inte hjälper. Skulle vilja sova ett dygn. Har nog varit ganska spänd av allt nytt nu och två långa sena kvällspass har nog gjort sitt till. Det är så kul och jag stormtrivs men är inte van vid att jobba så många timmar i sträck utan kontorstid.
Vaknade imorse av att Flisan vaknade och grätskrek "Mammmaaaaa" så det var liksom inte läge att sova vidare. Hoppas jag piggnar till tills ikväll då det är dags för 40årsfest. Ska bli kul.. bara jag vaknar idag ;)
0 kommentarer