ni kan tro

livet liksom bara pjuff ljusnade nu efter frulle och pilla. Fråga vem som.. jag är en SURKORV utan frukost i kroppen!
Lillefis sover fortfarande och jag sitter och gör ingenting utan surfar på lite dvd till bilen. Vi ska ju köra ner till Frankrike i sommar och med många mil krävs de nog underhållning till en viss liten Schönaböna. Blev helt paff hur billigt det är med dvdsystem med två skärmar till baksätet. 799:- och upp kostar det. Är inte det galet? Och bra.. vi tackar och tar emot ;)
Längtar reda som en tok efter sommar och sol och brist på förkylningsbakterier i luften. Har nästan svårt att smälta att vi ska till Frankrike igen.. Så UNDERBART!! Längtar till Versailles.. måste dit igen och bara tanken får mig att bli alldeles varm i kroppen. Trodde att jag skulle tycka att det var ett trist tråkigt ställe bara med en massa blommor. Men.. herregud det var så mycket mer. De enorma ytorna, slottet, den stora sjön med roende människor, Verdis klassiska musik som strömmade ut från högtalarna, bassängerna, vattenspelen.. Ja det var nog något av det vackraste och maffigaste som jag någonsin sett!
M verkar inte riktigt lika impad som jag och tittade lite undrande igår när jag föreslog att vi skulle åka tillbaka. Menmen.. det ska nog gå att få med honom iår igen. Vem vet iår kanske vi kan gå in på slottet vilket inte en viss treåringsenergi orkade med förra :)

En nybliven lycklig tvåbarnsfamilj på Versailles



Vincent.. vilken liten plutt han var..



svårt att fånga på bild.. men så vackert!

0 kommentarer