Kom precis hem

Från familjen Wiklund efter att ha varit och lämnat doppresent till Maja. Blev ett lapptäcke som jag producerat alldeles själv! Kände att det var tur att jag kom hem för jag var beredd att luta mig tillbaka och somna i deras soffa. Flisan var överlycklig när jag kom hem för jag hade med mig både två stooora bitar smörgåstårta till lunch imorgon och ett stort födelsedagspaket till henne. En luvtröja med Blixten.. kunde det bli bättre??!
Just nu sitter Flisan i pappas knä och tittar på Pippi Långstrump och goosar. Hon har varit en riktig liten gosfia idag eftersom det verkar som att förkylningen släppt greppet.
Skönt..
Lillebror snuvar som bara den och vill bara äta joghurt, inget annat. Imorgon kommer Molly hit för första gången och det ska bli hur spännande som helst! Blir smörgåstårta till lunch.. mmm!

Lillfias (Majas) täcke!



Behöver knappast säga att Flisan blev ganska glad över sin jättefina luvtröja med Blixten..



0 kommentarer