Helg!

Fredagmorgon.. syrran i fredagspajettiga kläder med en bit brie i högsta hugg.
Kan det bli mer lockande säger Vincent..?







Vi dansar lite tjuter Flisan och lillebrorsan hänger på!



några minuter senare ringer telefonen och en timme senare undrar jag stilla vem den där uppsnoffsade tanten är..?



shit det är ju JAG!?
Can I do it? YESS I CAN DO IT!!



Hemma igen drar jag och Barbara igång och lagar fredagmiddag!



Flis och jag avslutade kvällen med lte Barbiekalas



I lördags morse var Vincent absolut piggast..



Kom hem ganska sent i lördags kväll och tjosan hejsan då började förfallet.. spana in stilen.. hmm..?



Vincent var hur pigg som helst trots att det var sent..





tappert försök till familjebild.. fotokurs till våren kanske??




Till slut landade vi i sängen.. dödströtta.. Flis somnade på tre minuter!



Söndag morgon.. vi skippar den riktiga bilden och ersätter den med mig i princesskrona!



och efter långpromenad med fina Nina, nyplantering av samtliga blommor, dammsugning, storstädning, matshopping, två maskiner tvätt och tvätt och strykning av vårgardiner så blev det rostade rotfrukter med rödvinssås och baconlindade kycklingfileér. Mmm!



Nu är båda minisarna badade och fulla med gräddbananmums.. snart snart intas sängen Ååå vad det ska bli ljuvligt!
0 kommentarer