Hej på ett tag..

Förkylt var det här och fullt upp med diverse småpyssel. Har bland annat näästan gjort klart Majas doppresent och ska bara ut till Stof och Stil en snabbis om en stund för att inhandla den sista lilla detaljen. Blev riktigt bra! Ska lägga ut en bild sedan.. när den är bortgiven.. är ju en överraskning ju!
Annars har de senaste dagarna helt gått åt till att producera Flisanboken som jag håller på med. Gud vilket jobb det är att göra hela Flisans blogg till en bok med all text och alla bilder. Piiiieh! Satt hela fredagen med den och igår skickade jag iväg M och barnen så att jag kunde sitta hela förmiddagen. Har kommit till sidan 38 i bloggsidor räknat och jag började på sidan 63.. ni anar inte hur många timmar det tagit och hur många jag har kvar. Piiieh! Men det kommer bli jättebra när det blir klart och Flisan är bottenstolt över att få sin egen bok!
Usch känner mig riktigt kass idag annars.. ska nog lägga mig en liten stund nu innan Vincent vaknar. Han har sovit i två (!) timmar nu och borde väl vakna ganska snart antar jag.. Både han, Martin och jag är kassa så det är lite av sjukstuga här hemma. Flisan har nästan blivit frisk som tur är och har bara ett litet uns av sin hosta kvar. Men bara så ni vet så Om det inte blir några nya inlägg de närmaste dagarna så vet ni varför.. jag sitter med pannan i djupa veck och skriver bok!

Fast idag tillbringar vi den mesta tiden iklädda pj's i sängen..



Alla lika hängiga..




då är det skönt att bara mysa!




0 kommentarer