tiden som inte räcker till!

Har ju fyra extra händer till hjälp just nu men ändå känns det verkligen som om tiden inte räcker till. Hittills har vi haft det helt fantastiskt härligt här hos mormor och morfar. Inga bråk, inte den minsta lilla konflikt och mormor och morfar tyckts istället bara gilla att ha oss här. Låter kanske som värsta pessimisten när jag skriver det men lite orolig har jag såklart varit att de inte riktigt ska orka med att ha oss här. det ÄR ju faktiskt ganska intensivt med en ettåring och en tre/fyraåring.. Men som sagt.. det har gått brilliant!
Igår fick jag dessutom åka iväg på egen liten shoppingtur när mamma och pappa kom hem från sin. Fick ju världens sämsta start förresten första natten på plats. Vincent vägrade sova mellan tolv på natten och klockan sex då kan kaskadkräkte ner hela sängen, sig själv och mig..
Jisses.. trodde att mormor och morfar skulle få spel när jag kom upp hålögd helt nedkräkt.. men de tog det hur lugnt som helst! lakan byttes och tjoff så sov vi faktiskt allihopa igen.
Dagen igår var något sömnig på grund av detta så det var lite extra härligt att få komma ifrån en stund på kvällen och bara vara för sig själv.
Tanken var att jag skulle köpa julklappar men det slutade med att jag tyckte synd om mig själv. *hehe* och köpte en ny snygg tröja och ett par örhängen! Ha! Because I'm worth it ;)
Biler?!
Såklart.. men inte från hela veckan utan bara från igår. De andra får ni klara er utan! (glömde sladden..)
 
Julvackert i Kristianstad
 
 
Lite trött men nöjd mams i provhytt
 
 
bada glada barn är kul!
 
 
 
Nymornade Schönisar imorse framför jultomtefilm
 
0 kommentarer