Är det inte konstigt

att just när man tror att man kommit till bebodda trakter så strular stadsnätet i Kristianstad och jag kunde inte få min hett efterlängtade bloggkväll igår..
Äsch!
Igår hade iallafall jag och kidsen världens dag ihop. Museets nya barnutställning inledde rejset följt av lunch på gamla nostalgiska hamburgehaket "Trendie" och som avslutning pepparkakshopping och bak. Vilken dag.. vilken grejj!
Barnen älskade det och Vincent sken som en sol när vi landade hemma igår kväll. När Flisan fick frågan om vad hon ville hitta på idag blev svaret..:
"Mamma jag vill göra precis allt som vi gjorde idag igen"
Det tog jag som ett ganska bra betyg på dagen.
Ska lägga ut lite bilder senare men så länge får ni nöja er med några bilder från tidigare i veckan. Barnen fullkomligt älskar sin timma "barndisco" i lekrummet innan kvällsfikan.
Så ofantligt mycket kärlek här..
 
Mormorsmys
 
 
Disco..
 
 
 
 
och lite snurrfåtölj på det :)
 
 
0 kommentarer