Torsdag..

Inget jobb blev det idag trots att jobbet ringde och jag ville.. Ingen barnpassning fanns att tillgå så det fick bli ett sorgligt "njet"
Vinnepinnen är fortfarande kass och otrooligt mammig. Flisan blir då ännu mammigare och startar en tävling:
"Vems mamma är hon egentligen mest-tävlingen"
Suck.. detta resulterar i att jag har två stycken som sitter som plåster på mig. Stundtals mysigt stundtals.. tja så vill man helt enkelt kunna röra sig fritt utan extratyngder på benen ;)
Idag blev den ultamata lösningen:
 
1. IKEAAAA! Jehupp, Smålands lekland har efterfrågats från den stora sedan vi kom hem i söndags och nuså.. nu ville mamma också leklanda på Småland.
 
2. En ljuuuvlig egentidskväll med den finaste Kävlingebon i hela världen. Familjen Daisys mamma bröt sig lös och UJ som vi njöt. Huff.. och som vi snackade.. UJ! Tror att vi hann avhandla en hel doktorsavhandling i mamma/manskunskap!
 
Hemma igen blev det pusskalas och de två extratyngderna på benen var välkomna igen. Vinnepinnen har lärt sig pussas som bara den men är myycket restriktiv över att dela ut sina underbara ljuvliga hallonpussar. Ja de smakar hallon.. mmmm..
Man får liksom truga och be om han inte rebjuder sig själv.. Utom ikväll när han delade ut några riktigt fina till mig genast när jag kom in geneom dörren. Bara att se honom komma kryprusande och kasta sig i min famn och så Flisan på andra knäet. Jum!
 
Nix nu har jag inte mer att berätta.. nu ropar osten..
 
Ok mamma hiva hit pizzan, jag är typ frisk igen!
 
 
Jepp just den där ja!
 
 
Den där äckliga gröten du provade med i morse igen..
 


Stor liten fis solo i vagnen med mamma!
 
 
 
0 kommentarer