otur men ändå bra..

Galen värmebölja här med 40 gradig värme. Hade varit ganska ok om vi inte blivit tokförkylda allihopa.. Ja utom Martin som vanligt. Feber och 39.5 gradig värme som det är just nu i Düsseldorf är inte kompatibelt. Men äsch vi gillar läget :)
Mamma har lovat att ta sig an min fina vita klänning som jag missfärgade. Jag har dessutom kommit på en alternativ lösning att färga den i en fin höstfärg om det inte blir bra. Allt ordnar sig alltså även om jag faktiskt blev, på riktigt, ganska ledsen när den kom ut fisrosa..
Flisan och jag har precis kommit upp från hotellets barnhörna nu. Flisan hittade nya kompisar, några engelska och en tysk liten flicka. Tyskan bjöd Flisan på tuggummi vilket hon aldrig smakat förut. Så kul att se henne tugga förundrat och liksom inte förstå :))
För en minuut sedan kom Flisan fram och såg helt skräckslagen ut.. Men vad HÄNDER om man råkar svälja det??!!
Fniss.. tja.. kanske inte operation..
Piieh det är nästan för varmt för att skriva här. Detta trots att alla precis badat i hotellpoolen. Hotellet( Mercure ) har ingen AC.. alls.. vi gick ner tidigare för att be om en uppgradering från familjerummet men det gick inte.. Det finns INGA rum alls med AC.
Varmt.. piieh..
Tänk om en månad då ångrar man att man klagat..
0 kommentarer