Flisan och jag har intagit

tv-madrasserna idag..
"Du är vääärldens bästa mamma" sa Flisan precis samtidigt som hon knep mig kärleksfullt i kinden och överöste mig med pussar.. Kände mig inte så värst duktig måste jag erkänna där jag låg i min slöfsiga T-shirt, svettig och med oborstade tänder.. Men vi hade det förbaskat mysigt jag och Fliselisan och det är väl det som är det viktigaste..
Vincent är urkass i magen fortfarande och vi byter blöjor som bara den. Den andra kindtandens ena tagg är ute och det är svårt att säga om det är därför han är som han är. Snuvan rinner och han är riktigt kass i magen iallafall. Vi blir nog lite trötta allihopa av det trista vädret iallafall och kanske gjorde den sena kvällen igår med uppesittarmaken sitt till ;)
Mysigt har vi det iallafall och varmt som attans var här igår med två tända spisar.. Piiieh..
Imorgon blir jag kanske även då världens bästa mamma då vi beger oss till Furubodas "Lekens dag"
Ska bli riktigt kul och skoj att komma ut och rasta familjen! Hoppas bara att Vincent blivit lite bättre tills dess!
0 kommentarer