Vet ni..

Det gick alldeles strålande på värderingen. Mäklaren som kom kände till området och hade bra kännedom om hur prisbilden ser ut häromkring. Inga tabeller med siffror rakt av utan en seriös bra värdering.
Piiieh!
Dessutom var hon trevlig och rolig att ha att göra med. Hon hade gärna fått stanna kvar på kaffe efter besöket. Precis så trevlig var hon faktiskt!
Redan ikväll trillade den skriftliga värderingen in på min mail och den blev faktiskt som vi trodde. Ingen glädjeyra och ingen orosklump. Bara precis som vi trodde.
Imorgon blir det IKEA med finaste familjen Veris. Det ska bara bli sådär ofantligt roligt och härligt.
Vera och Flisan ska gå på leklandet tillsammans eftersom Veris aldrig varit där. Flisan förvånade ju alla första gången hon knatade in dit alldeles på egen hand utan att tveka en sekund?! Skumt..
Hoppas lisan vaknar på ett bättre humör än vad hon somnade med ikväll. Herrejisses.. Blev troligtvis för mycket för henne med bion idag och värderingstanten som Flisan tyckte var hur spännande som helst. Hon somnade ju ganska fort om man säger så min lilla gosrumpa. Men usch vilket utbrottet hon hade ikväll innan vid matbordet.
Jag blev faktiskt så ledsen och arg på henne att jag var tvungen att ta en paus och åka till Coop och handla efter maten. Precis SÅ arg blev jag. Om ni undrar vad hon gjorde så spottade hon ut maten på bordet och klöööktes och sa att min köttfärsås var äcklig. Hällde ut vattnet, och lade hon sig över stolen och vägrade resa sig, skrattade mig i ansiktet och provocerade mig till psykbrytstadie. Isch!
När jag kom hem fick jag iallafall en ordentlig ursäkt och hon förklarade på Flisanvis att det inte var meningen och att hon bara inte kunde hjälpa det för hon var så trött..
jaja.. hon är bara tre år men kan driva sin mamma till vansinne ibland ändå!
Nixpix nu ska här mailas värdering till banken minsann :)
0 kommentarer