Plötsligt händer det..

Vilken lugn och skön helg vi har haft. Så skönt så skönt efter alla sjukdomar och trista mäklarbesök. Idag är det dags för mäklare tre och bara tanken år mig att bli smått illamående.
Usch.. ska försöka att inte tänka på det. Förbereder mig på katastrof så kan det bara bli bättre..
Jaja.. Men igårkväll hände det plötsligt!
barnen sov och M och jag kunde krypa ner.. här:



Vi njöt i fulla drag och kände att det var ganska ordentligt fantastiskt att vi nu har så stora barn att detta var möjligt!
Annars var dagen superhärlig med sväng till Kävlinge för leverens av bebiskläder mm till amiljen Daisy.
Sen blev det trädgårdshäng för andra dagen i rad (iförrgår grillade vi!). Flisan bakade tårta med lite hjälp från mig och vi hade ljuvligt!
Barnen var lyckliga och vi var lyckliiga. Harmoni!



Vincent, sötast i stan, med nya skor från butiken "Vincent"



Titta vad som kommit upp ur mitt älskade trädgårdsland!



Bakdags



Flisan serverade :)



och fick ta det sista



Vincent gillade också tårtan skarpt!



0 kommentarer