Ibland

behöver man bara få koppla av och vara hemma en dag. Ja visst det är säkert hur naturligt som helst för alla utom just kanske för mig.
Jag har lite lätt att dels köra på i 180 tills det kraschar och dels svårt för att säga nej om jag bara har anledningen att jag är trött.
Idag är jag trött och idag stannar därför jag och Vincent hemma och kopplar av. Vi har badat, gosat, myst, lekt och nu så sover han hur gott som helst medans jag precis ätit frukost/lunch i min alldeles ljuvliga ensamhet.
Härligt!
Funderar på att promenera och hämta Flisan i det fina vädret innan vi ska bege oss ner till Lina och Lilly för fika på gården i eftermiddag. Hade varit härligt med en promenad. Är trött efter en funderar-natt med massa tankar som inte gick att stänga av. Skulle behöva en botox mellan ögonbrynen *fniss*
Nä nu ska jag inte prata med bloggen utan måla mina naglar. Sånt får man minsann göra på en äkta slappisförmiddag :)









0 kommentarer