Nominerad Tjo!

Ha! Tänka sig om jag har lite tur så kommer jag kanske att få prova en sprillande ny lyxxig superstekpanna från Hackman!! Lovar på heder och samvete att jag kommer testa den blå och berätta allt om hur den är :))
Ikväll blev det köttgryta alla Cicci i den gamla hederliga Le Creuset och som vanligt så brände jag den i botten.. Värdelös gryta att steka i!
Tänk att få testa den i nya köket i nya huset.. Huh blir alldeles het bara av tanken *haaahaaa* sämsta skämtet va..
Annars har kvällen mest gått åt till att packa upp och packa in och göra allt det där trista som tyvärr är ett måste när man ramlar hem från sommarstugan. Känns som att veckan kommer snigla fram tills vi ska till banken på fredag. Längtar som en tok!
Annars är planeringen för veckan ganska simpel. Imorgon kommer mormor för att passa Vincent när jag äntligen ska en snabbis till tandis. Som tur är så stannar hon minsann till torsdag då pappa kommer för att hämta med sig både henne och Fliselisan hem till Kristianstad. Dessutom ska han putsa mina förster vilket jag är så GALET glad för!
Blir alltså lyxmiddag två dagar i rad nu eftersom det minsann alltid är halvt kalajs när mormor och morfar trillar in.
På fredag blir det som sagt banken och sen ska jag och Vincent hänga med fina Emilia, Hugo och Clara hela dagen! Kommer troligtvis att tjata hål i huvudet på henne om hus men som tur är har hon med glädje gått med på att komma hit ändå.. Hon vet inte vad hon ger sig in på ;)
I helgen bär det iväg till kära gamla Dege igen och mer mys framför öppna spisen. På lördag ska vi minsann dessutom en sväng till syrran med make! Det var ju änte igår om man säger så..
så mycket pladder det blev.. Här kommer några fina bilder från Degebergahelgen!

0 kommentarer