Två sovande barn

regndis och Veronica Maggio på radion.. ganska trevligt faktiskt!
Bokade av söndagslunchen hos farmor och farfar i torsdags. Kändes som att det blev en sak för mycket i helgen.. istället bokade vi middag hemma hos dem nu på onsdag.
Kvällen igår blev kanon och det var härligt att träffa syrran och Molly igen! Egentligen skulle vi åkt hem klockan tio men det hela slutade med att klockan blev nästan tolv innan vi körde!
Trots detta var vi faktiskt riktigt pigga imorse när vi vaknade och fick en lugn morgon med lite slöstädning framför tv'n. Hann till och med en lång hälig brunch innan det var dags att åka. Nu sover som sagt både barnen som kanske ändå är trötta efter gårdagen..

Veckan som kommer blir attans full. Imorgon vankas det förskolelämning för mig och barnen då M börjar redan kl 7. Efter vi hämtat Flisan igen åker vi direkt ner till nya mammagruppen med Lina, Nina och två andra mamsar. Ska bli himlans kul speciellt som alla har småfisar både i samma ålder som Flisan plus nya bebbar (Nina Lillfia i magen..) Mycket trevligt och kul att se hur det går för de andra!

På tisdag är det BVC vaccination.. *huh* inget kul alls.. får se hur det går med BVC Anna som inte var så speciellt trevlig när jag sis ringde och frågade om hur man kan göra för att få lille V att ligga på höger sida i sängen. Vill ju inte att hans huvud ska bli missformat! Känns sådär att gå dit men jag ska försöka att tänka positivt så blir det nog bra! Tisdag eftermiddag kommer nog Fredrik och Elin och sen är det simning och på kvällen föräldramöte.
Onsdag ska vi lämna Flis på förskolan, jag och lille V ska luncha med min arbetskollega Maria och sedan kommer mormor och morfar efter lunch. De ska till Tyskland på minisemester och mamma ska ev köpa nya kläder till dopet nästa helg med mig som smakråd. På kvällen ska vi till farfar och farmor på middag i Tollarp. Torsdags är.. ok håll ier OPLANERAD om inte Fredrik och Elin kommer då istället. Annars får vi nog handla lite till dopet jag och minisarna. Fredag är M ledig och vi ska förbereda och pynta lite snoffsigt i lokalen inför dopet och lördag DOP!
Jessboxlåda man behöver inte fundera på vad man ska hitta på i veckan iallafall ;)










0 kommentarer