Sicka godingar..

Helt ljuuvlig förmiddag med finaNina på Entré. Kände mig som proffsmamma med Vincent liggandes i vagnen som en leende nöjd stjärna under hela frukosten.. och sedan gott sovandes under hela shoppingturen. Åh, SÅ skönt och mysigt!

Flisan och Vera busade som bara den igårkväll under mittiveckanmiddagen och idag var det eftermiddagsmys hemma hos Lina och Lilly. Sådana sötnosar.. jag kan bara sitta och titta och njuta när Flisan och kompisarna håller på :) Vera är så gudans söt när hon pratar och pratar och orden bara rinner ur henne i en strid ström. Lilly är så helgo när hon lite blygt tittar fundersamt på sin omgivning och sen ler det goaste leendet som får alla att bara smälta.
*Gah* jag borde ha tio barn minst så mycket som jag älskar kiddisar.. Men ja.. det räcker nog med två.. gud inte en minut har man över för tillfället. Tur att man trivs så himlans bra med läget ändå ;)

Ikväll var det simning för Flisan och jag gav mig iväg för att inhandla den sista buggaattiraljen; en styck åkbräda! Klippklock på med den och klickklock på med adaptrarna till babyskyddet och jeyyy!! ÄNTLIGEN än man utrustad för.. Ciccimammaliv!
Okidoki visst.. kanske inte alla anser dessa attiraljer som livnödvändiga men ojsan vad de gör mitt lilla liv enklare! Ja och fy för tusan för syskonvagnar! Undrans vem de passar egentligen troligtvis inte någon som haft en bugga iallafall..
Tog en miljon bilder idag och igår. Får försöka sålla lite för att få plats på bloggen men det blir inte lätt..

Börjar med sötnos nr 1.. glömde ju ta kort på Nina såklart..
Blev alldeles för chockad att lille V somnade ;)



Busarna



Håkan testar datorn..



Mina älskade små gosingar myser frukost



Blir rörd..



Lille V's dagliga träningspass :)



Gosingar som börjar bli riktiga lekkompisar!



funkar så himla bra ihopa!



Vilka puddingar!



Dockan har dessvärre bajsat..



Flisan fixar biffen!



Sådärja! Dags att "gymma" lite!



Lillyleende..



Lilly ska amma dockan



Flisan beundrar



Men blir plötsligt jätteblyg när mamma ska ta bild när hon ska prova..



Bus







Vincent log så han tappade nappen ideligen nästan hela vägen hem :))
(ok inkl två mindre amningsstopp men ändå ;)




1 kommentar
Nina Wiklund

Såå lik V är F på bilden när han sitter och tränar ;) Sötiskille!