Plötsligt händer det..

jag hade det på känn igår.. att jag var någonting på spåren och TADAAA! Jag kanske hade lite rätt iallafall!
Imorse hände nämligen det otroliga.. Lille V åt frukost som vanligt klockan 3 och klockan sju men sen.. efter att ha vinkat av storsyrran, som skulle till förskolan, hamnade han i babygungan och, håll i er, sov till..
TIO I TIO
då han väckte sin väna skönsovande moder.
Kroppen är liksom helt ny.. så utvilad att jag mår som en princessa idag!
Lille V och jag har kanske inte direkt hunnit med så attans mycket idag men tjolahupp vad vi är pigga och glada båda två!
Lille V sover nu.. igen.. sin skönhetsförmiddagssömn sedan några minuter tillbaka och jag sitter här med frukost/lunchen uppdukad framför mig och känner mig lite lagom lycklig i magen.
Tänk om detta kan fortsätta.. historien återupprepar sig.. Kan jag ha en sådan tur att jag har fått två barn som älskar gungan och som därför kan låta sin moder sova lite lagom gott om mornarna?!
Vill håller tummarna!
Idag ska det hämtas kl 13 på förskolan och sen är dagen som ett öppet kort. Ja, fram tills fyra iallafall då lilla snuttan ska på simträning som vanligt. Kanske blir en sväng med trehjulingen runt hoodsen.. kanske en sväng till biblioteket.. Ja vi får se lyckoruset gör att alla alternativ känns som en nyöppnad godispåse!
Nope nu är det frukost som gäller!
0 kommentarer