På väg..

Herregud jag gjorde det.. matade båda barnen i tid, packade ut i bilden, körde i tid, somnade båda barnen på vägen i tid, kom fram preciis på minuten och hade med mig allt! Jeesus!
Väl framme blev det pannkaksmys och massa massa snack med Fredrik som faktiskt nog är min allra bästa killkompis :) Lilla Elin var nyvaken när vi kom men gonade till sig riktigt bra och sprang runt och kallade mig (precis som alla andra kvinnor i hennes närhet) "mammaaaa". Jag blev så glad för Elin är fortfarande riktigt glad i mig och gick utan gnat med på att jag fick både bära henne och dessutom byta en blöja när Fredrik stod mitt uppe i pannkaksbaket. Känns alltid lite hemma när man är i Staffanstorp hos familjen Andersson/Svensson. Lite som att man kan ta lite vad man behöver i kylen utan att fråga och utan att känna sig obekväm tjoffa ner sig lite bekvämt på golvet och amma när man behöver. Saknar Maria en hel del nu när jag är hemma mammaledig men Fredrik är minsann inte dum han heller kom jag på idag! Får bli fler Staffanstorpmysdagar framöver :))
Hann inte ta några bilder idag bara.. man kan ju inte fixa ALLT eller hur?
Blir bilder nästa gång på charmtrollet Elin fd pyttebebis Elin.
Just nu sitter vi i bilen på väg till Degeberga. Underbart.. Lillefis sover och Flisan sjunger hittepåvisor brevid mig. Imorgon kommer mormor och morfar och hämtar klockan 12 och sen är vi med bara ett barn till lördag kväll då vi är bjudna på middag hemma hos mormor och morfar. Min syster kommer också och för första gången sedan lille V var helt nyfödd ska vi träffas igen.
Ser verkligen fram emot helgen och.. en är så glad för helt annan sak som idag trillade ner i brevlådan. Mitt nya egenbeställda halsband. Måste nog ta en bild iallafall så ni får se!

Åååå så grant!



Flisan ville också vara med på bild..




och här är hennes allra snyggaste min.. (enligt henne själv ;)



och här är lillebrors allra snyggaste min ;)
magiska gallerfilt.. TACK NINA


0 kommentarer